W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

10 ODROCZENIE TERMINU PŁATNOŚCI, ROZŁOŻENIE NA RATY, UMORZENIE ZALEGŁOŚCI – OSOBY PRAWNE

RSS

KARTA USŁUGI Nr 10.FK
ODROCZENIE TERMINU PŁATNOŚCI, ROZŁOŻENIE NA RATY, UMORZENIE ZALEGŁOŚCI  – OSOBY PRAWNE
Wymagane dokumenty  
W zależności od rodzaju sprawy: wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub wniosek o umorzenie zaległości podatkowej lub wniosek o rozłożenie na raty zapłaty podatku, zaległości podatkowej,  formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu
się o pomoc de minimis,oświadczenie wnioskodawcy o formie pomocy,oświadczenie o sytuacji finansowej, rodzinnej
i majątkowej dla osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą,oświadczenie o wielkości otrzymanej pomocy de minimis.
Miejsce załatwienia sprawy  
Wydział Finansowo – Księgowy, pok. nr 10,
tel. 25 64 16 390 wew. 10,
poniedziałek: 9:00 – 17:00, wtorek – piątek: 8:00 – 16:00
Osoby do kontaktu  
Wysokińska Lidia, Borkowska Aneta tel. 25 64 16 390 wew. 10
Opłaty
Nieodpłatnie
Termin załatwienia sprawy  
Wydanie decyzji nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia wniosku, w sprawie szczególnie skomplikowanej 
w ciągu 2 miesięcy.
Tryb odwoławczy  
Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji
Uwagi i dodatkowe informacje
———-
Podstawa prawna  
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2023 r., poz. 2383 z poźn. zm.).
Formularze, druki do pobrania  
formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis,
oświadczenie wnioskodawcy o formie pomocy,
oświadczenie o sytuacji finansowej, rodzinnej i majątkowej dla osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą,
oświadczenie o wielkości otrzymanej pomocy de minimis,
Przygotował: Lidia Wysokińska, 28.08.2024 r.    
Zaakceptował: Agnieszka Rawa Sekretarz Gminy  

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 23.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 7
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 23.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 6
OWIADC~2
DOC, 115 kB
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 23.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 4
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 23.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 7
Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 23.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 5
Odpowiedzialny za treść: Lidia Wysokińska
Wytworzył: Sławomir Smolak
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 22.10.2024 10:40
Liczba wyświetleń: 8
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.