W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

26 ZAŚWIADCZENIE O PRZEZNACZENIU DZIAŁKI W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO

RSS

KARTA USŁUGI Nr 26.WI
ZAŚWIADCZENIE O PRZEZNACZENIU DZIAŁKI W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Wymagane dokumenty  
Wniosek o wydanie zaświadczenia;potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej;pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy (opłacone zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r.
o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111) – jeżeli wnioskodawca działa przez pełnomocnika.
Miejsce załatwienia sprawy  
Wydział Infrastruktury, pok. nr 13, tel. (25) 641-63-90 wew. 13, poniedziałek: 9.00 – 17.00, wtorek – piątek: 8.00 – 16.00.
Osoby do kontaktu  
Kamila Kassjaniuk, tel. (25) 641-63-90 wew. 13.
Opłaty  
17 zł za wydanie zaświadczenia.   Pełnomocnictwo: 17 zł (jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu – zwolnione z opłaty skarbowej).   
Opłatę skarbową należy uiścić: – w kasie Urzędu Gminy Zbuczyn, pokój nr 10 lub – na rachunek bankowy Urzędu Gminy Zbuczyn 36 9198 0003 0000 0101 2000 0003. W przypadku korzystania z internetowej obsługi bankowej należy dostarczyć wydrukowane potwierdzenie wykonania przelewu. Opłatę skarbową wpłaca się z chwilą powstania obowiązku jej zapłaty tj. z chwilą złożenia wniosku.
Termin załatwienia sprawy  
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Tryb odwoławczy  
W przypadku wydania postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia, stronie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach, ul. Piłsudskiego 38,
za pośrednictwem Wójta Gminy Zbuczyn w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.
Uwagi i dodatkowe informacje  

Podstawa prawna  
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572);
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
(Dz. U. z 2023 r., poz. 2111).
Formularze, druki do pobrania  
Wniosek o wydanie zaświadczenia

Przygotował: Kamila Kassjaniuk, 06.09.2024 r.  
Zaakceptował: Agnieszka Rawa Sekretarz Gminy  

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Urząd Gminy Zbuczyn
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Sławomir Smolak
Data wytworzenia: 24.09.2024
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 30.09.2024 16:01
Liczba pobrań: 6
Odpowiedzialny za treść: Kamila Kassjaniuk
Wytworzył: Sławomir Smolak
Opublikował w BIP: Sławomir Smolak
Data opublikowania: 23.10.2024 14:51
Liczba wyświetleń: 6
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.