W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

ZAWIADOMIENIE Przewodniczącego o zwołaniu V Sesja Rady Gminy Zbuczyn z dnia 22 lipca 2024 r.

RSS

Zbuczyn, dnia 17 lipca 2024 r.

OA. 0002.9.2024

 

 

ZAWIADOMIENIE

PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY ZBUCZYN

o zwołaniu V Sesji Rady Gminy Zbuczyn

 

 

Przewodnicząca Rady Gminy Zbuczyn informuje, że V Sesja Rady Gminy Zbuczyn została zwołana na dzień 22 lipca 2024 r. o godz. 16:00, w Gminnym Ośrodku Kultury w Zbuczynie przy ul. Jana Pawła II 3.

 

Sesja odbędzie się wg następującego porządku obrad:

1.        Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.        Wnioski do porządku obrad.

3.        Przyjęcie protokołu z IV Sesji Rady Gminy Zbuczyn z dnia 21 czerwca
2024 r. 

4.        Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

5.        Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zbuczyn na lata 2024-2030.

6.        Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Zbuczyn na  2024 rok.

7.        Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysów i rad sołeckich na terenie Gminy Zbuczyn.

8.        Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach prowadzonych przez Gminę Zbuczyn.

9.        Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dyrektorowi, wicedyrektorowi oraz nauczycielowi pełniącemu inne stanowisko kierownicze 
w szkole i przedszkolu, a także nauczycielowi, który obowiązki kierownicze pełni w zastępstwie nauczyciela, któremu powierzono stanowisko kierownicze
w szkołach i przedszkolach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Zbuczyn.

10.   Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji Panu Jerzemu Golbiakowi na zadanie „Renowacja i modernizacja zabytkowego wiatraka w miejscowości Krzesk - Królowa Niwa”.

11.   Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymsko – Katolickiej pw. Matki Boskiej Częstochowskiej w Krzesku - Majątku na zadanie „Modernizacja zabytkowej plebanii przy kościele pw. Matki Boskiej Częstochowskiej w Krzesku – Majątku”.

12.   Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji Parafii Rzymsko-Katolickiej pw. Św. Stanisława Biskupa Męczennika w Zbuczynie na zadanie „Modernizacja zabytkowego kościoła i zabytkowej plebanii w Zbuczynie”.

13.   Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji Uniwersytetowi w Siedlcach na zadanie „Modernizacja spichlerza Rolniczej Stacji Doświadczalnej Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Zawadach”.

14.   Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej.

15.   Wnioski i oświadczenia radnych. 

16.   Zamknięcie obrad.

 

 

    Przewodnicząca Rady 

/-/ Agnieszka Dziewulska

Podmiot udostępniający: Milena Wierzejska
Odpowiedzialny za treść: Katarzyna Jasińska
Wytworzył: Przewodniczący Rady Gminy
Data wytworzenia: 17.07.2024
Opublikował w BIP: Katarzyna Jasińska
Data opublikowania: 17.07.2024 10:18
Liczba wyświetleń: 54
Drukuj Zapisz do PDF

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.