W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wróć

ZAWIADOMIENIE Przewodniczącego Rady Gminy Zbuczyn o zwołaniu XV Sesji Rady Gminy Zbuczyn na dzień 26 marca 2025 r.

RSS

Zbuczyn, dnia 21 marca 2025 r.

OA. 0002.3.2025

ZAWIADOMIENIE

PRZEWODNICZĄCEGO RADY GMINY ZBUCZYN

o zwołaniu XV Sesji Rady Gminy Zbuczyn

 

Przewodnicząca Rady Gminy Zbuczyn informuje, że XV Sesja Rady Gminy Zbuczyn została zwołana na dzień 26 marca 2025 r. o godz. 15.00 w Gminnym Ośrodku Kultury w Zbuczynie, ul. Jana Pawła II 3, Zbuczyn.

 

Porządek obrad:

1.        Otwarcie i stwierdzenie prawomocności obrad.

2.        Wnioski do porządku obrad.

3.        Przyjęcie protokołu z XIV Sesji Rady Gminy Zbuczyn z dnia 24 lutego 2025 r. 

4.        Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym.

5.        Informacja Wójta Gminy Zbuczyn za 2024 r.  o zgłoszonych żądaniach, o których mowa w art. 36 ust. 1-3 i ust. 5 i wydanych decyzjach, o których mowa w art. 37 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

6.        Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie działania Komisariatu Policji w Mordach Komendy Miejskiej Policji w Siedlcach za 2024 rok.

7.        Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Gminy Zbuczyn na lata 2025 – 2034.

8.        Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania statutów jednostkom pomocniczym Gminy Zbuczyn Poduchowny.

9.        Podjęcie uchwały w sprawie wskazania wstępnych miejsc lokalizacji przystanków komunikacyjnych.

10.    Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Zbuczynie.

11.    Podjęcie uchwały w sprawie określenia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Zbuczyn na 2025 rok.

12.    Podjęcie uchwały w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych lub osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków i transport nieczystości ciekłych.

13.    Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowych położonych w miejscowości Zbuczyn.

14.    Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie i odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości, stanowiącej własność Gminy Zbuczyn.

15.    Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu i odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego, stanowiącego własność Gminy Zbuczyn.

16.    Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości oraz zasad ustalania i rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki na terenie Gminy Zbuczyn.

17.    Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu (Przebudowa drogi powiatowej nr 3656W w zakresie wykonania odwodnienia drogi powiatowej nr 3656W w m. Dziewule przy ul. Dworskiej).

18.    Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu (Opracowanie materiałów do zgłoszenia na przebudowę drogi powiatowej nr 3656W w zakresie odwodnienia skrzyżowania w m. Zbuczyn).

19.    Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Siedleckiemu (Opracowanie materiałów do zgłoszenia na remont drogi powiatowej nr 3656W w zakresie skrzyżowania w m. Zbuczyn).

20.    Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Zbuczyn na lata 2025-2032.

21.    Podjęcie uchwały w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Zbuczyn na  2025 rok.

22.    Wnioski i oświadczenia radnych. 

23.    Zamknięcie obrad.

  

Przewodnicząca Rady

/-/Agnieszka Dziewulska

 

Podmiot udostępniający: Katarzyna Jasińska
Odpowiedzialny za treść: Agnieszka Rawa
Wytworzył: Przewodnicząca Rady
Data wytworzenia: 21.03.2025
Opublikował w BIP: Katarzyna Jasińska
Data opublikowania: 21.03.2025 14:17
Ostatnio zaktualizował: Katarzyna Jasińska
Data ostatniej aktualizacji: 21.03.2025 14:20
Liczba wyświetleń: 17
Drukuj Zapisz do PDF
wersje